گاوچران‌ها در پاریس؛ لویی ویتون هفته مد مردان پاریس را افتتاح کرد

این سومین نمایش فارل ویلیامز از سال گذشته است که او هدایت خلاقانه خط تولید لباس مردانه خانه مد لویی ویتون را بر عهده گرفت

مجموعه لباس‌های مردانه آماده پوشیدن، پاییز و زمستان ۲۰۲۴/۲۰۲۵ لویی ویتون  در هفته مد پاریس، ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴/AFP

مردان مد بلافاصله پس از پایان نمایش‌ها در هفته مد میلان، به‌سمت پاریس رفتند تا تازه‌ترین‌های مد مردان را از نگاه فرانسوی‌ها تماشا کنند که نمایشی آمریکایی جلوی چشمانشان پدیدار شد.

 به گزارش رویترز، فارل ویلیامز هفته مد مردان پاریس را با نمایش لباس لویی ویتون در شامگاه سه‌شنبه ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) آغاز کرد و سکوی نمایش را با لباس‌های شیک و ظریف به‌سبک غرب آمریکا آراست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در رونمایی از مجموعه لباس‌های مردانه آماده پوشیدن پاییز و زمستان ۲۰۲۴/۲۰۲۵ لویی ویتون طبل زدن بومیان آمریکا نشان‌دهنده آغاز نمایش بود. مدل‌هایی با چکمه‌های گاوچرانی نوک نقره‌ای و کت‌های جین (دنیم)، کلاه‌های گاوچرانی لبه پهن، و پیراهن‌های سبک «غرب وحشی» ابریشمی با یقه‌های نوک‌تیز به تن پیش چشم مهمانان رژه رفتند. کت‌وشلوارها با میخ‌های فیروزه‌ای تزیین شده بود و نماد لویی ویتون روی کت‌های پولک‌دار می‌درخشید.

در یادداشت‌های نمایش، با ذکر جزئیات کیف‌های دستی طراحی‌شده به‌دست طراحانی از جوامع داکوتا و لاکوتا و کفش‌هایی که در همکاری با تیمبرلند طراحی شده‌اند، آمده است: «شیک‌پوشی لویی ویتون از راه سنت لباس پوشیدن در غرب آمریکا تکامل یافته است.»

این سومین نمایش فارل ویلیامز از سال گذشته است که او هدایت خلاقانه خط تولید لباس مردانه خانه مد لویی ویتون را بر عهده گرفت. این برند متعلق به گروه «ال‌وام‌هاش» (LVMH)، بزرگ‌ترین مارک مد جهان، حدود ۵۰ فروشگاه موقت در سراسر جهان افتتاح کرده است تا کالاهای جدیدش را به نمایش بگذارد.

اولین مجموعه بسیار محبوب و پرفروش ویلیامز در ژوئن گذشته در پونت نوف پاریس در یک مهمانی خیابانی با اجرای ویلیامز و جی زی به نمایش گذاشته شد. در ماه نوامبر، او برای دومین نمایش با لباس‌های ملوانی و طرح‌های هاوایی، در امتداد گردشگاهی کنار آب مشرف به خط افق شهر پس از تاریکی، به هنگ کنگ رفت.

گروه LVMH نتایج مالی سالانه‌اش را در ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) منتشر خواهد کرد که جزئیات عملکرد پیشگامان صنعت مد را در فصل تعطیلات نشان خواهد داد. تقاضا برای پوشاک تجملی در ماه‌های اخیر کاهش یافته است، زیرا بر اثر افزایش هزینه‌های زندگی، خریداران از خریدهای گران‌قیمت پرهیز می‌کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی